sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

Vihreää..

Olipas ihanaa kun lapset olivat yhden yön mummolassa, harvinaista herkkua ettei ykskään lapsista ole kotona. Ja miten minä olen tämän herkku ajan käyttänyt? Siivonnut hullunlailla! Luulis että sitä olis jo oppinut rentoutumaan silloin kun ei ole kukaan mitään vailla, mutta EI, ei ole oppi mennyt perille.
Nuorimmalla tyttärellä on jonkin sortin vihreä kausi menneillään, ainakin olen saanut neuloa vihreää vihreän perään....
Nyt oli vuorossa liivi-jakku vai mikä tämä lieneenkään (onkotuooikeasana?)
malli on suoraan novitan lehdestä; syksy 2007 ja malli 10 koko:s
lanka: novitan Teddy
puikot: joustimessa 6,5 ja sileässä 8
menekki: 310g

kuvaan olemme laittaneet hakaneulalla reunat yhteen, koska nappi varastosta ei löytynyt sopivan kokoista nappia ja sen pitää kuulemma olla ISO

Malliin tulee siis vain yksi iso nappi.

Mulla tekis mieli tehdä vaikka mitä, mutta tuota aikaa ei tunnu riittävän millään! Olen saanut jonkin verran tilaus töitä joita pitäs myös tehdä. Nuo tilaustyöt on ihan kivoja rahan kannalta (lankarahaa!), mutkun tekis mieli tehdä jotain ihan muuta! Olen kumminkin ylpeä itsestäni sain tänään vaihdettua äidin toppikseen uuden vetoketjun! mikään ei voi olla ärsyttävämpää kuin vetoketjun vaihto... vai voiko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti