sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

HYVÄÄ KEVÄTTÄ









Minä olen vielä olemassa, vaikka en ole täällä käynytkään.
Olen joutunut muutosten tielle, aloitin syksyllä uudestaan koulunpenkin kuluttamisen.
Välillä tuntuu ettei aika riitä joka paikkaan, varsinkin kun saa istua bussissa päivittäin vajaa 2 tuntia, mutta käsityö on aina mukana bussissakin.

Mitä lähdin opiskelemaan ? Käsitöitä tietenkin !!
3 vuotta opiskeltuani minun pitäisi olla Tekstiili Artesaani
saan päivittäin olla tekemisissä lankojen kanssa ja minä RAKASTAN sitä.
Tässä jaksossa olemme värjäilleet erillaisia lankoja ( niistä pitää muistaa ottaa kuvia)

Tässä muutama koulutyö...



Juutti-Pellava kaitaliinat toisessa on keskellä bambua

Puuvillaiset kaulahuivit, ensimmäiset työt koulussa, samaan loimeen piti suunnitella ja kutoa kolme erillaista huivia josta ensimmäisen tuli olla palttina sidoksinen,
toisissa on raesidos ja kudevaltainen toimikas

Laitetaan vielä mausteeksi puro batikista neulomani huivi



Ja virkattu baskeri
p.s. löysin tänä aamuna kauan kaipaamani kameran asennus-cd:n, minulla on ollut tämä kone vaikka kuinka kauan mutta en aiemmin saanut ladattua kuvia, tuntui ettei viitsi mitään kirjoitella kun ei ole kuviakaan. Käsityö blogi olis kyllä aika tylsä ilman silmäniloa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti